براساس آخرین آمار اعلامی، استان فارس در حالیکه یک روز بدون فوتی کرونا را طی کرد، شاهد ثبت ۸۱ مورد بستری بیمار جدید در مراکز درمانی بود.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 19 January 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: براساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تا صبح چهارشنبه ۲۹ دی، یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۳۰۲ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های استان فارس تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۵۱۷ هزار و ۲۱۷ بیمار مثبت شناسایی شده است.

طبق این گزارش آماری، با بستری ۸۱ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۳۲۳ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند.

گزارش‌ها حاکیست، خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به کووید۱۹ در فارس ثبت نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هفت هزار و ۴۵۴ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۵۰۷ هزار و ۲۷۷ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شد اند.

براساس این گزارش، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب سه دُز، به هفت میلیون و ۶۳ هزار و ۹۹۴ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۲۶۱ هزار و ۵۹۱ دُز نوبت اول، دو میلیون و ۹۷۸ هزار و ۱۲۰ دُز نوبت دوم و ۸۲۴ هزار و ۲۸۳ دُز نوبت سوم واکسن بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار